Tuesday, May 11, 2010

Sepak Burger


Assalamualaikum..

Ada perkara mustahil dan kita cuba untuk men tidak mustahilkan. Ada perkara hampir mustahil dan kita hanya tahu mencari alasan menjadikan benda itu memang mustahil. Ada benda tidak mustahil pon dan kita lansung tidak ambil pusing.

Walk the talk..Hahaha..dengan kelemahan yang ada pada diri aku..aku baru tahu ape maksud frasa tersebut beberapa hari lalu. Ya..taula tak hebat mcm korang. Tapi nak mengaku kt khalayak ramai mcm ni pon susah dude..hahaha..

Segala peerancangan telah dibuat. Banyak kali dah gagal pon. Tapi tak berputus asa untuk menjayakan. Bila cahaya mula kelihatan. Bila sinar harapan mula menyinari muka-muka yang penuh harapan. Tika itu harapan subur kembali. Tapi entah mana datangnya awan gelap mendung kelabu senang saja menutup cahaya itu. Adakah itu cubaan untuk memusnahkan harapan kami yang penuh harapan?..

Hahaha..aku bukan nak jadi macam ACI. Buat ayat pelik2 dkat blog yg selalunye 90% dia saja yang faham..hehe..tapi memang tengah PANAS pada fikiran2 sesetengah mereka yang..aihhh..menghacurkan harapan ini..

Jika anda ialah Intians...hehe..anda selamat..bukan anda yang saya maksudkan..tapi jika anda bukan intians..anda selamat juga..kerana..tidak ada mudharat yg saya boleh lakukan.

________________________________________________________________________________________________

Siang tadi saya,hakim,syazwan,nabil,jazli dan aiman berjumpa di Midvalley. Susunan nama kat tepi tu bukanlah ikut turutan siapa yang aku rase lagi bagus. Susunan itu hanyalah susunan siapa yang saya jumpa dulu pagi tadi..hehe..aiman menduduki tempat terakhir kerana dia dtg lambat..itu saje. Di sana kami menuntun cerita "Sepak Punggung". Lepas tu kami pergi makan burger besar sangat. Lepas tu kami pergi solat zuhur. Lepas tu kami main bowling(mase ni syazwan balik dah..balik awal..biasalatu..mcm x biasa..haha).

Lepas tu kami pulang ke rumah masing-masing.

Terima kasih lahye..

7 comments:

  1. Hahahahahaha.

    Aku suka part "mase ni syazwan balik dah..balik awal..biasalatu..mcm x biasa..haha"

    ReplyDelete
  2. haha..

    err, sorila tak leh join lama-lama..

    ReplyDelete
  3. aku x fhm cite di sebalik post ni..
    *muke blur* =P

    ReplyDelete
  4. Majlis Bono-Bono je yg faham. Kalau kau nak faham jadilah ahli Puteri Bono, haha!

    ReplyDelete

Boleh Lah Komen. Terima Kasih (^_^)