Sunday, November 8, 2009

Tahukah Anda?


Assalamualaikum..

Tahukah anda bahawa aku sedang bercuti selama 2 bulan? Tahukah anda menanti tibanya hari cuti itu lebih seronok daripada bercuti? Tahukah anda betapa tidak cemerlangnya seminggu cutiku berlalu? Taip YATAHU atau TIDAKTAHU ke COMMENT dan anda berpeluang memenangi Scooter Impian Ilyana.

Aku raselah, selain persediaan masuk belajar.. kite sebagai pelajar perlu diberi pendedahan tentang cara-cara menghadapi hari cuti yang sangat mencabar ini. Disebabkan tiada bimbingan daripada pihak berwajib(ye..aku salahkan orang lain..aku tak bersalah..haha) aku telah membuat sesuatu keputusan drastik...iaitu..

Bertunang??..

Oh tidak sama sekali, mahu pun dua kali, apatah lagi tiga dan seterusnya. Aku beli sebuah alat permainan yang menjadi idaman ku serta peminat fanatik bola sepak negara, iaitu sebuah HELIKOPTER KONTROL yang diberi nama HELIKOPTER KONTROL. Kalau helikopter ni perempuan dah lama aku mengorat dia. Ingin ku terbang bersamanya, merayap ke sana sini. Melintas di hadapan burung gagak dan burung unta yg beterbangan di udara. Namun kerana permainan ini tidak boleh dingorat, maka aku membelinya dengan wang ringgit. Begitu mudah helikopter ini menyerahkn cintanya semata kerana wang.

Hari ni masuk hari yg ke 3 aku meluangkan masa bersamanya. Doakan kesejahteraan kami.

Terima Kasih.

10 comments:

  1. haha..lame da x maen bnde ni.(adik aku punye ok)
    da lame x maen sbb aku yg mnjahanamkn dia.
    tragis..jd jgn tnjuk aku brg mainan korg
    walaupon sekadar gambar.

    ReplyDelete
  2. haha..burung unta mana leh terbang...

    ReplyDelete
  3. anonymous- haha..x pe2..aku x kan kasi ko main..tp still nk tunjuk gambar jgak..

    nisa- ooo..time kasih kerana mengingatkan..da telupa burung unta x boleh terbang..haha..tuka brurung kaswari lah..

    ReplyDelete
  4. dtg melwt aku kt rumah! fine slh aku, sempat lg nk tulis.

    ReplyDelete
  5. pilihan yg mtang!

    ReplyDelete
  6. hakim- asal ko hakim?.. x betul dah?..haha..ini lah "syndrome holidaysm" tahap pertama..

    wan-masa berlalu mematngkan pilihan2 ku..hahaha..

    ReplyDelete
  7. aku nak scooter tu..
    tapi xde kredit dah..
    pakai email boleh???

    ReplyDelete
  8. tunang?
    kaw dh ade calon? haha

    ReplyDelete
  9. calon?
    aku dah ade tunang?..

    mne de tunang..kau salah bace kot..

    ReplyDelete
  10. hak3! awat ko nih..nk lyn sedih pon brpada2 la...hak2...weh, cun helikopter kontrol ko...!! nk gak wehh...aisehhh...

    ReplyDelete

Boleh Lah Komen. Terima Kasih (^_^)